Wednesday 4 July 2012

SALAM NISFU SYA'BAN

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara :')
Terlebih dahulu , saya nak mintak maaf atas segala kesalahan saya selama ni :( Especially my mum and dad , adik mintak maaf sangat-sangat kalau adik pernah meninggikan suara , pernah merungut kalau mama suruh buat apa-2 , kakak dengan abang pun , adik tahu , adik selalu sakitkan hati korang -_- <3 buatla macam mana pon , adik tetap sayang korang :* Dan tak lupa jugak kat semua cikgu-cikgu saya yang sudi mendidik saya tetapi saya pernah mengata kat cikgu :( buruknya perangai saya :( Dekat kawan-kawan semua . WAFA WATHIQAH nak mintak maaf kalau ada salah , pernah menyakitkan hati korang and so on :) aku sayang korang ! aku tak pernah berniat nak sakitkan hati korang , Ramadhan semakin hampir so tak salah kalau korang pon maafkan aku .. Saling bermaafan tu kan bagus :)

Ok lah , Thats all for this time,
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment