Wednesday 4 July 2012

Family di Dunia RP :D

Assalamualaikun kepada yang still sudi tengok blog aku yang tak lawa ni ''ayat mintak kaki xD'' Kali ni aku nak story mory kat korang pasal kehidupan aku di dunia RP :) korang tahu RP tu apa ? RP tu RolePlayer. Ala susah nak bagitahu korang maksud sebenar :( korang Google la ek ? tak ramai tahu account RP aku :) Kehidupan RP semuanya asal dari FACEBOOK ! Alaaa , laman sosial yang agak femes -_- ye ke ? tak kisahlah tapi tetab DAEBAK :D kat RPworld aku ada bestie ;) btw , sebelum tu , RP World ni datang dari seluruh negara , senang cerita KPOPERS :) and yang paling penting nak hidup di RP World mestilah kena tahu SPEAKING -_- broken english pon dakpa , asal dorang faham korang .. HAHA



Tapi tu bukan tajuk aku hari ni , aku ekceli nak cerita pasal Abang Twins xD haha koang pernah kan ? tengok aku update status ke tweet ke ada je aku sleitkan nama Ricky ? -_-  he is my daebak brother in da RP World . Gila baik . aku kenal dia dah nak dekat setahun , sampai sekarang kami still contact , tapi kang dia ada kembar .. ekceli nama dorang lain tapi as nickname aku panggil Ricky dengan Rifchi je ;) Aku paling rapat dengan Ricky .. dengan Rifchi pon rapat tapi tak sehebat Ricky , luls :D Tak kira apa yang berlaku kat RPW aku selalu mengadu kat dia :( Dia pon tak kisah :D haha . Dia ekceli sombong , tapi bila korang dah rapat dengan dia korang boleh buang perkataan sombong tu jejauh . pernah sekali dia buatkan essay untuk aku ? xD Jyeaaaah happy dur ! Ricky ni caring orangnya :) Sweet lagi .. eh ? xD hahah he really loves JESSICA one of SNSD member and JUNHO the eyesmile boy ^^ Semua GF dia in RPW komfem Jessica -_- sampaikan aku pon dah jadi rapat dengan GF dia . luls xD #EkceliAkuTakTahuNakCakapApa .. bila dia marah jangan pernah korang cari pasal nanti tak pasal-2 kena bash :P dia ni sporting ! sporting gilaaa talactive lak tu <3 hahah :* Rifchi lak jenis yang pemalu gitu , tapi lagi baik daripada Ricky , ekceli dua-2 baik :D tahu tak ? dah lama aku tak sembang dengan Rifchi lepas dia terpaksa sekolah ke luar negara , so tinggal Ricky je lah :( MISS YOU BRUH ! ni ha pasal abang di RPW .


Ni lak pasal Akak di RPW , tak payah dok cakap kalau perempuan ramai gila bestie aku -_- budak MKR yang dulu , budak FYHP pon ada , Alaaa aku bukannya jenis yang aktif dalam grup , ni dia ha , kami panggil dia kak bickie ;D kak Ayam and Aina ! dia orang ni memang bestie aku ! kak bickie suka dengar masalah aku , dia dengan Ricky sama baik <3 Ayam ni lak always make me smile :D tapi dah lam tak contact dengan ayam :( Where are you ? Aina ni lak , hahah aku kenal dia secara tak sengaja ;D adelaaa cerita tuu and disebabkan tu kita orang kenal :)

sebenarnya banyak lagi aku nak  cerita kat korang tapi SEGUNUNG HOMEWORK menanti aku , nantilah kalau aku free aku akan story mory lagi pasal semua nih :) aku sayang dorang sangat-2 dorang dah macam family aku semuanya <3 Aku nak cepatni , aku yakin bnayak typo kat sini kan ? sorry la kata sesetengah orang typo make us perfect ;) hahha apa-2 lah , bubye korang . Assalamualaikum :*
time to face my homeworks :(

No comments:

Post a Comment